Paranomal Activity.

Har nyss varit på Bodycombat, hoppas jag har träningsvärk imorgon annars känns det som att man inte har tränat nog hårt! Ska ta en snabb dusch och sen åker jag och Jenko och ser Paranomal Activity på bio, älskar ju såna där filmer men alltid när jag ska sova själv eller är själv hemma så ångrar jag mig alltid..Lätt att vara efterklok mina vänner. Annars så händer det inte sådär jätte mycket i mitt liv just nu, åt tacos idag, ska äta köttbullar och spagetti imorgon. Ska nog slänga igång en tvättmaskin sen, kanske även ska dammsuga huset och mamma och pappa innan dom kommer hem, ungefär sådär intressanta saker kan jag berätta om! Hoppas ni gillar det:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback