Harder we fall.

I Fredags umgicks jag med Hanna och Hanna, vi köpte lite ost och kex och såg film. Veldi trevli. Igår tränade jag i stort sett hela dagen, från 10 till 2 var jag på Korpen och körde olika pass eftersom det var öppet hus och det var så himla skönt och känslan efteråt var magiskt. Sen lagade jag middag åt min man, vitlöksbröd med räkröror till förrätt och en fläskfilégryta till varmrätt. På kvällen hängde vi med Jim och Jenny. Idag är jag grymt mör i kroppen, träningsvärk i rumpan och jag känner att det blev väldigt mycket träning igår. Så idag blir det att ta det lugnt, ska avboka mitt styrkemixpass och låta mina enorma och välformade muskler vila xD:P Såg även nu att mina tre senaste bilder på bloggen är på mat, men det gör väll it nåå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback