Då börjar vi om på ny kula.

Då har vi gått in i 2014, kan väll inte säga att det känns så himla crazy och exalterande. Jag hoppas på ett bra år (för vem hoppas på ett dåligt liksom). Tror det kommer bli det också, fyller ju faktiskt 20. heh. Om det bli lika roligt som när alla mina friends fyllde 18 så har jag väldigt mycket att se fram emot. Jag tänker hålla alla mina nyårslöften för mig själv, kan väll inte påstå att jag har sådär jätte många men jag har lite saker jag ska tänka och jobba på:-) Annars då, ikväll har jag varit på tabata och det känns så jävla bra att vara tillbaka igen och att alla pass har börjat om! Jobb imorgon och sen tar jag helg!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback