Borgafjäll

Jobbat sista dagen nu för i veckan, eftersom i eftermiddag åker vi upp (upp? ner? inåt? vettefan var det ligger helt enkelt) till borgafjäll. Förhoppningsvis är vädret inte så jäkla kallt att man i alla fall kan köra lite skoter och grilla ute. Vore ju som trist annars! Åker med Anton, Matte, Hanna och Jocke:-) Blir nog bjaa, blir skönt att komma bort! Har inte så mycket annat att säga, lär ju inte vara så aktiv här i helgen, men på Söndag då jävlar ska jag bomba er med inläggxD:P Kära vänner, ser ni att vädret visar 25- minus typ där jag befinner mig, be då snälla för mig så jag inte fryser fast eller någonting liknande. Skulle inte förvåna mig, eller typ förfryser ansiktet. Hoppas helgen blir bra, och eran med! Byyeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback