Sommaren som varit.

Kan inte annat än le och längta tillbaka när jag tänker på sommaren som var. Den var för mig utan tvekan den bästa hittills. Jag och mina tjejer spenderade nästan varje ledig dag med varandra. Festade, hade myskvällar och låg på standen. Vi kom varandra så nära och känslan när en efter en flyttade mot hösten var minst sagt värdelös. Men snart kommer dem hem för ett jullov och då vet jag att allting blir som förr igen.
 
Den här sommaren spenderade jag nästan all min vakna och lediga tid med Sofia. Vi hade sleepovers och myskvällar sent in på natten, tog en prommis till gymmet för att köra ett oseriöst pass tillsammans för att sen gå samma väg hem igen för att äta en färdigpizza och dricka cider. Livet."älsk fest" var lite vårt motto i somras. Vi festade till tidiga mornar för att sedan börja om igen dagen efter trots att man inte sovit alls nästan. Jag visste att jag alltid hade en sovplats hos henne och hon hämtade mig alltid dagen efter en fest så vi kunde bakiskäka tillsammans. Alltså stört vad jag saknar den tjejen, men snart är hon hemma.
 
Den här sommaren har för mig handlat om enbart mig och mina tjejer, jag har gjort det jag känner för utan att behöva tänka på någon annan och jag har älskat det. Jag behövde verkligen det och jag kommer kunna leva på bilder och minnen av det här så sjukt länge. Älsk mina tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback