Då var julen över.

Jag har haft en jättemysig jul. Uppesittarkväll i Tisdags hos mamma och pappa med god middag och bingolotto med Dennis,Linda och Victor:-) Sen så spenderades julafton hos Linda och Dennis innan jag följde med Victor till hans mormor där hans mamma och del av släkten var:-) Är så nöjd över alla mina julklappar, och att jag fick somna bredvid världens bästa kille!  

Idag har jag varit med virre hela dagen, vi har åkt runt och köpt lite nya saker till läggan och rensat ur massa saker ur lägenheten:-) Jag skippar after x-mas ikväll eftersom jag är sjukt otaggad på fest och jag är fortfarande inte pigg. Imorgon åker jag och Victor istället till IKEA och köper massa nya saker till lägenheten, kommer bli kul!! älskar IKEA. 
Senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback