19:47

Igår lagade jag middag med Amanda och Felice, det blev jättegott och vi hade som vanligt tusen saker att prata om. Sen åkte jag ut på havsbadet där Victor hade firmafest, drack en cider och sen gick vi och la oss. Hade inte planerat att åka dit, men hade ju längtat efter han! Sov dock inte en minut inatt, delade på en 90 säng med en snarkade Virre och sen på något vänster kom en annan boy som virre jobbar med in där vid halv 3 och la sig och snarkade i den andra sängen eftersom han kom in i fel hotellrum och sov. Inte alls kul just då men ganska roligt nu i efterhand.

Skulle egentligen till Matilda på tjejfest ikväll men eftersom jag är cp förkyld, trött och känner mig febrig så jag och Victor har kört en heldag i soffan och kommer ligga kvar där:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback