Skjut mig i huvudet.

Igår umgicks jag med Jenny, Matilda och Isabell. Vi såg lite fotboll och pratade på, det blev en vinst för öjebyn:-) Sen for jag hem och dog i soffan, i mammas famn som en liten tjej på 11 vårar. Kommer nog aldrig bli för gammal för varken mami eller papis famn, lätt bästa placet asso. Men det är helt sjukt hur trött jag är hela tiden, måste lida av varenda jävla brist som finns. D, C, E, Q, Xvitamin typ, sen framförallt sömnbrist.

Jag och pappa låg igår och gnällde att vi ville ha vinter igen, så man får ligga hemma och ha mysiga filmkvällar utan att ha dåligt samvete. Men då sa queen P ifrån (mama). Eftersom hon är typ sommardyrkaren i sinne så tyckte hon att vi var stupid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback