Things we lost in the fire.

Igår var det en bra Måndag, avverkade ett 30 minuters spinningpass och ett styrkemixpass trots min vidriga träningsvärk från i Söndags. Fikade även med Anna på stan och på kvällen myste jag på Nodo med Sofia, Sofia och Felice:-) Idag mina vänner kan jag säga att den där träningsvärken är åt helvete mycket värre, tror att den enda muskel jag inte har ont i är lilla stigbygeln inne i örat. Höll okryddat inte på att ta mig upp ur sängen, men samtidigt så himla kul att känna att träningen ger:-) Nu väntar jag på att pappa ska bli klar sen åker vi till den där förbannade pisshålan Kiruna, men sista veckan nu!! Oh lord vilken lycka, endast två nätter också, bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback