Onsdag.

Hallåjsan alla homosapiens där ute, hoppas eran dag är lika underbar som min. Har en riktig sån där "fånga dagen" känsla, lyckokänslan bara spritter i hela kroppen. Haha fast nä, nu busar jag med er så jädra mycket. Fast fick ett sjukt gulligt sms av min fina kille imorse som gjorde min dag så mycket bättre, helt stört vad jag älskar den människan! Annars då, var ute på en galet bra löprunda igår på 8 km sen avslutade jag med intervaller i den garanterat vidrigaste backen i hela Kiruna. Men älskar den form jag har kommit i konditionsmässigt, springer i riktigt hög fart och det är som att jag bara flyger fram. Märker hur stor skillnad som helst och jag är verkligen nöjd att jag har tagit mig ut och sprungit nästan varje dag jag har varit här de senaste veckorna. #tänkerintetaggatypminresaräknasfördetärdetfulastejagvetochintefanräknasminresamerännågonannans. Jaja nu ska jag iväg och köpa sallad till mig och papi, att min daddy äter sallad är inte det vanligaste. Detta måste dokumenteras och sparas i flera år framåt. Typ, "titta barn, här äter eran morfar en gurkbit. Det trodde ni inte om han va?" Det här inlägget blev lite konstigt kanske, typ som jag då.
 

Kommentarer
Matilda N säger:

hahahaha du är ju för skön

Svar: thankjuuu;-)) haha
Josefine Pettersson

2013-09-05 | 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback