Nu är det nära

Idag fyller min kille 20 år, grattis till han igen! Jag tycker typ det är större än han.. kanske för att jag själv längtar så galet mycket tills jag fyller 20. Annars så är jag på ganska bra humör, hemgång imorgon och då är det sista gången jag behöver åka den där jävla vägen! Nu ska jag snart tillbaka till lägenheten och städa eftersom det är som klart med provtagning. Sen ikväll ska vi gå ut och äta gomiddag eftersom det är min sista dag, så det känns inte allt för hemskt att vara här nu:-) Ska bli så himla kul att få börja jobba i Piteå, att faktiskt kunna planera in saker trots att det är arbetsdag.
 

Kommentarer
Emelie säger:

Vart har du fått jobb i piteå? :)

Svar: På kommunen inom städ:)
Josefine Pettersson

2013-09-18 | 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback