Mysmåndag.

Igår hade jag en jätte mysig kväll med gomat hos Antons pappa och sen avslutade vi kvällen i soffan framför Wallander med en godispåse. Så värd det. Idag är första måndagen sen jag slutade skolan som jag inte jobbar, och det är fruktansvärt skönt. Tog mig en sovmorgon och åt en riktig gofrukost, nu ligger jag och ser tv. Men har ingen som helst panik över att jag är ledig idag eftersom chefen lät väldigt positiv att dom kommer ringa in mig eftersom jag typ är den enda vikare de har för tillfället, så just nu njuter jag bara av att vara hemma.
 

Kommentarer
Karin säger:

Vad är det för musli/granola du har i skålen? :)

Svar: Bara Coops egna:-) den med yoghurtploppar och jordgubbar i, riktigt god:-)
Josefine Pettersson

2013-10-02 | 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback