Lite fredagsmys sådär

En fullspäckad dag, klev upp och for på sjukhuset och tog prover imorse. Sen lunchade jag med Hanna V och när hon for tillbaka till skolan så gick jag och Anna på stan i några timmar, jag kom hem med många fina plagg och jag är mer än nöjd! Jag hann även med en synundersökning som visade att min syn hade blivit läskigt mycket sämre, ska bli skönt att äntligen få nya linser! Fick mig även en klippning, hade tur att få en tid direkt:-) Sen for jag på grisberget och sprang 5 kilometer och sen cyklade jag 2,5 mil, hur hurtig ens? #stolt. Sen åt jag middag hos mami och papi och resten av kvällen har jag hängt med många efterlängtade tjejer i lägenheten. Mycket prat och mys, tände alla ljus vi har i lägenheten, därför älskar jag hösten! Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min älskling som äntligen kom hem från jobbet, godnatt peeps!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback