Home sweet home.

Vilken underbar vecka vi har haft, den bästa semestern på flera år. Hotellet var perfekt, finns ingenting att klaga på. Inatt när vi landade på svensk mark så kände jag en enom lättnad, jag är verkligen livrädd för att flyga och även denna gång föll det några tårar längst min kind. Vi kom hem till lägenheten vid halv 5 inatt och sen dess har Anton spytt konstant, alltså snart 6 timmar. Tycker så himla synd om stackaren, båda två är väldigt trötta men ingen kan sova. Jag som hatar spyor kan inte hjälpa till alls, bara ljudet får mg att själv vilja spy. Så jag försöker isolera mig i sovrummet medan han iigger på toagolvet. Bara jävligt glad över att vi hann hem och att det inte började på planet... Förutom detta har vi haft det jätte bra och trots att vi är väldigt trötta så är det skönt att vara hemma igen. Bilder kommer snart:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback