Forever young.

Nu sitter jag ännu en gång i Kiruna, älskar att veckorna går snabbt men det betyder ju att helgerna går minst lika fort.. Vaknade igår med en sån där konstig känsla, vet egentligen inte vilket ord som beskriver den bäst. Kanske bara konstig räcker. Hemlängtan har jag, har känt mig vilsen och ensam här hela sommaren (låter som att det är ett fängelse här, absolut inte!) men som ensam tjej och alldeles för många mil hemifrån så är det faktiskt jobbigt till och från. Nu ska jag dricka upp mitt te och sen jobba så går förhoppningsvis den här dagen fort! Bokade även tid för färgning igår, känns riktigt bra att få bort utväxten och bli blondare:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback