Snart helg.

Hängde med Emelie igår, vi var på bio och sen hade vi sleepover hos mig. Sov som en stock, kände mig trygg bredvid min barndomsvän:P Idag har jag jobbat som de flesta andra dagar, är lika död som vanligt också. Men tur dagarna går fort :-) Idag brände jag cirkus 1600 kronor på stan på mindre än 30 minuter, det är fan bra jobbat. Men jag förtjänar att spendera pengar eftersom jag har sparat nästan alla mina pengar från Kiruna, men är oftast så snåååål. Gillar att se summan växa på kontot. Ikväll skulle jag egentligen fara till Bea och mysa med tjejerna, men det blev ändrade planer för mig. Nu ska jag invänta palten som mamma står och gör enbart för mig, lääängtar! Har suktat efter den där potatisklumpen i flera veckor, ack så gott. Fyller ut med en bild på mina nya träningskläder. #lycklig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback