Lite nytt.

Gårdagen var bra, men jag var så sjukt trött hela dagen. jag jobbade, tränade och på kvällen umgicks jag med min Hannis. Alltid lika mysigt. Beställde också hem lite nya träningskläder som jag längtar tills jag ska få inviga. Så mycket roligare att träna med snygga kläder.  Idag har jag inte jobbat utan jag och mamma har varit på sjukhuset och träffat min läkare, vi ar pratat om hur allt ligger till, gjort en plan framåt också blev det även lite provtagning. Det känns skönt såhär efteråt, är så glad att det värsta är över även fast jag nog mest troligt aldrig kommer bli frisk. Jag kommer behöva vara mer försiktig än en "vanlig" människa, men det ska jag väll kunna leva med. Fick se alla mina kurvor på olika värden, det är helt sjukt hur höga dom var när det var som värst. Men nu ska jag äta frukost och sen fara och träna Tabata. sorry för kanske långt inlägg, puss!
 

Kommentarer
Emma säger:

Vad är det du har för problem med levern? Inte roligt, hoppas du kan va positiv ändå:)

Svar: Jag har en sjukdom som heter autoimmun hepatit som är en lever sjukdom. Det är en kronisk inflammation i levern. I början var jag sjukt arg/negativ/besviken eftersom jag tyckte att det förstörde mitt liv (dramatisk som jag var) eftersom jag var tvungen att vara nykter och ta det lugnt hela studentresan och studentveckan. Hur klyschigt det än låter så var jag tillslut tvungen att tänka "ge dig förfan, det finns dom som har det värre". Men det är inte roligt alls men det går ändå bra:)
Josefine Pettersson

2013-10-27 | 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback