Kanelbullens dag.

Kanelbullar hit och kanelbullar dit, läser om de små fanskapen överallt. Våran chef bjöd på kanelbullar idag, som jag förövrigt var duktig att stå emot. Kändes bra för när alla hade ätit upp sina så sa de att de var torra och smakade ingenting så jag klappade mig själv på axeln för att jag stod emot. Men kan lova er mina vänner, hade det varit en kladdkaka eller en cupcake som stod på bordet hade jag kastat mig på den som om jag vore besatt. Iallfall, ska och träna nu och sen blir det middag hos Mamma:-) Får se vad som händer ikväll, kanske åker förbi Hanna eller så kanske jag far och tittar förbi i Jocke och Mattans lägenhet om jag får (om du läser det här Matilda, snälla stäng mig inte ute). Jaja, peace out! Tänkte avsluta med bitches men det kanke lät lite för brutalt:P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback