Jag skulle kunna dö nu, med kinden mot din hals.

Har umgåtts med Hanna hela dagen, vi myste på nodo och drack chailatte som vanligt. Men sen fick vi för oss att vi ville köpa te så vi hoppade i bilen och drog till Luleå där det finns den där galet söta tebutiken och handlade hem lite nya smaker. Vi dunkade musik i bilen och rappade och sjöng som Eminen och Rihanna typ, fast vi lät lite bättre:-) Nu ska jag och Ante laga middag, blir en efterlängtad taco. Sen ikväll blir det ett tabatapass, är nervös i sinne eftersom det är Johan som håller i det och jag har aldrig varit på hans pass. Och jaa jag tycker han är snygg så jag får väll se till att slita utav bara fan så han inte behöver skrika åt mig. Wish me good luck, bye!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback