Jag ska aldrig mer dricka alkohol.

Hade riktigt roligt igår, kanske lite väl roligt eftersom jag låg i fosterställning till 5 idag och spydde. Kanske för mycket information men jag vill ha allas omtanke och klappningar på axeln. Vill inte att folk ska vara som pappa "haha men så jävla kass!" Thanks daddycool, thanks. Nu är jag i alla fall lite människa så nu tänkte jag fara till Emelie och vara med henne och Linnea. Ska mysa i sinne. Känner mig som Agda 80 som har ramlat på isen när hon skulle försöka trixa (stavas det så?) med rullatorn, ungefär så mör är jag. Så en myskväll är välkommen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Ibland behöver man släppa kontrollen o go With the flow! Lev livet! Bakfylla överlever man o förhoppningsvis var det värt det! Kram från moster

2013-10-12 | 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback