I will always want you.

Imorse tog jag en riktig sovmorgon, har inte gjort det på länge och skönt var det. Sen for vi ut på stugan och såg hur det gick med bygget, men jag blev väldigt fort less eftersom jag bryr mig om slutresultatet och inte så mycket annat. Heh. Men fiint kommer det bli. Nu har jag varit och tränat hårt på korpen och nu ska jag och Anton krypa ner i soffan och se Lilja 4-ever och äta mackor och dricka te. Iallafall jag. Tror det blir många tårar, måste säga iallafall för mig där med. Har sett filmen förut och även lyssnat på dokumentären idag på p3 om den "verkliga Lilja 4-ever" som filmen är baserad på och fy så hemskt. Men ha en bra söndag finisar, hei!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback