I was the match and you were the rock, maybe we started this fire.

 
Idag har jag fullt upp, men jag har det hellre så än att ligga hemma och inte göra någonting alls. Jag ska först och handla, sen ska jag träna lite kondition, sen ska jag på möte med jobbet och efter det ska jag på gymmet och köra armar. #Fitinspo #eatclean #aldrigvila #vilaaldrigdåförfan. Haha, får mig själv att framstå som värsta träningsgalningen, men de få dagar då jag faktiskt är ledig så vill jag passa på att hinna träna så mycket som möjligt. När energin och motivationen finns där så ska man passa på. På tal om någonting annat, hade jätte mysigt med Regina på stan igår. vi satt på röda lyktan och pratade i flera timmar. Hon är allt bra hon! Ikväll så umgås jag med Hanna:-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback