I put you high up in the sky.

 
 
Söndag igeen, varför går helgerna alltid så snabbt? Ligger just nu och ser reprisen av Grey's och äter chips, kommer ångra mig sen när jag ska och träna eftersom det alltid känns som att jag ska spy när jag har ätit onyttigt och tränar. Men lever man ett yololiv så måste man göra det fullt ut! Nu tänkte jag läsa alla bloggar som jag har glömt att läsa i helgen och sen tänkte jag hoppa ur kläderna och ta på mig morgonrocken igen, lite så jag gör på Söndagar. Fyller ut med två snygga bilder från i Fredags, eller iallfall i Fredags tyckte jag att jag var snygg på den till vänster. Oj vilket dåligt omdöme man får i fyllan, woops.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback