I don't want you scared at all, analyzing when we talk.

Igår hade jag myskväll med Hanna, vi såg Svenska hollywoodfruar och pratade. Tisdagsmyset har blivit lite av en standard för oss, det är bja. Annars så känns det som att jag håller på att bli sjuk, jag har lite energi och kroppen känns konstig. Det spelar ingen roll om jag kliver upp klockan sex och far på jobbet eller om jag sover till 11, lika trött ändå. Kanske gud som vill straffa mig för att jag åt en naturgodis på ICA igår utan att betala, karma is a bitch som man brukar säga. Nu ska jag se klart masterchef finalen och sen ska jag fara och handla lite småsaker och städa undan lite. Livet att bo själv alltså, ibland saknar man mammas plockande..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback