Här ska det stå något.

Sitter just nu och funderar om det är Måndag eller Tisdag idag, tjejen med koll här alltså:P Jobbat på idag och i morse när jag kom till klassrummen jag skulle städa i så skrämde en fågel mig. Han hade på något sätt kommit in i skolan och eftersom allting var släckt så blev jag ännu räddare när jag hörde någonting flyga omkring och flaxa. Har fått mycket gjort efter jag slutat. Lagat middag (ps. Anton gjorde sin egen pizza) varit och köpt en matta och nya gardiner så nu är det lite nytt i lägenheten:-) Sånt är alltid roligt! Nu ska jag snart se dessertmästarna, om det nu är så det heter. Sen ska jag försöka göra en tidig kväll eftersom jag sov dåligt i natt och eftersom jag börjar 7 som vanligt imorgon. Jag är fan ingen morgonmänniska alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback