Blundar tills jag skymtar lyckan.

Perfekt att börja en ny arbetsvecka med 0 timmars sömn, fuck. Låg och tänkte alldeles för länge, sen blev jag stressad för att klockan var alldeles för mycket och sen var det kört. Tror jag lyckades somna en halvtimma men då vaknade jag kvart över 5 av en mardröm och var panikslagen så då gav jag upp. Klev upp och var i god tid på jobbet, men har varit som en levande död hela dagen. Väntar just nu på middag och sen har jag bokat styrkemix, tänkte avboka men får se om jag orkar. Annars går jag som en pussy därifrån, kan låtsas halta så tror folk att det är därför jag går. Ingen jävel ska kalla mig trög, vilka lösningar jag har! Jajajaja, fyller ut det här inlägget med två bilder från i Lördags, den till höger snodde jag av reggo. Puss bai
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback