And baby, it's amazing I'm in this maze with you.

Då var den här helgen också över, känns som att jag skriver den där meningen allt för ofta. Jävla gud som gjorde helgen så kort, bara för att han själv aldrig behöver jobba och typ ständigt kan glassa...I alla fall, har haft en toppen helg som vanligt och det var så himla kul att träffa Cajsa igen!:-) Tog som sagt någon cider hos Eve i i Lördags men det blev inte alls för mycket, ändå resulterade det i kraftiga kramper i magen och att jag låg och spydde. Så nu är det färdig festat för min del för ett tag eftersom det känns som att min lever säger ifrån nu, ska bli intressant att träffa min läkare på Onsdag och höra vad hon har att säga:-) Nu ska jag äta en macka och sen se dessertmästarna. Även imorgon står jobb på schemat, jag älskar att ha jobb men oj vad jag hatar att vakna tidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback