Valborg

Åt middag hos Jessica igår med några tjejer, sen drog vi vidare till Jack där ett stort gäng killar var. Stannade där ett tag innan jag for och skjutsade några, tjänade lite cash sådär. Sen for jag till Emma där några tjejer från laget var och våra boys:-) Tjejerna var nyktra men inte killarna, men det var roligt. Kvällen var bra men den hade varit så mycket bättre om jag hade druckit, oj så hemskt det där låter men det suger att vara nykter på fest. Sovit lite sådär inatt, ber till gud att jag ska bli frisk. Saknar fotbollen, att få sova och även skolan! Saknar man skolan har det gått lite för långt tycker jag;-) Nu ska vi fixa någonting att äta, bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback