Skulle inte sitta fel med lite sommar

Idag är en sån där dålig dag, humöret är nere pga stress och att inte vara frisk. Köpte två nya bikinis idag (skriver man så?) för att göra mitt humör lite bättre. Fast jag kan inte påstå att jag känner någon som helst sommarkänsla. Att vi drar utomlands om 24 dagar är det som håller mig flytande. Haha fuck så patetisk jag låter, men vissa dagar får man vara så här. Jag vill så gärna sitta på afterskin i kåbban med en cider i handen, men jag lär väll få sitta där nykter på lördag. Samma när jag fyller år, värsta fall Alanya och värsta värsta fall studenten. Nä fyfan aldrig.

Kommentarer
anna säger:

vart är dom ifrån?:)

Svar: Från Cubus:-)
Josefine Pettersson

2013-05-07 | 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback