Utan dina andetag

 
En bra skoldag som gick väldigt snabbt. Sista lektionen var vi ute och gick på isen, väldigt skönt eftersom vädret är så bra:-) For och köpte naturgodis efter vi slutat nu när jag ska vara duktig och plugga, och när jag ska backa ut från parkeringen och ska köra iväg så backar en gubbjävel ut precis framför mig, inte nog med det. Jag väntar på att han ska se mig, men nejdå, han lägger i backen och gasar så jag måste panikbacka. Gamla människor ska inte köra bil om de kör som honom. Jag blev förbannad. Nu ska jag iallafall klicka hem lite kläder, jag är värd det. Och igår klickade jag hem 3 Victoria Secret produkter som jag fick av min fina fina pojkvän!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback