Och där tog vi lov

Stukde foten i Lördags på träningen, den har inte blivit bra än och igår på träningen gjorde den verkligen ont. Gör ont när jag går så jag ska inte sparka fotboll ikväll:-( trist. Men far och hejjar på dom eftersom vi ska spela mot Piteå Södra i slutet av träningen. Annars då, imorse såg jag och övriga klassen Cajsas genrep. Jag grät och grät och grät, så himla bra och fint det var. Ni som inte har bokat biljetter, ni kommer verkligen missa någonting. Sen gick vi på strömlida och vi såg när grabbarna åkte pulka och kastade snöbollar på andra:P fett busigt. När jag kom hem bakade jag chokladbollar (jag säger negerbollar egentligen men vill låta fin i bloggen) som girlsen ska få smaka på Tisdag:-) Nu har vi lov och det känns såhääääääär bra. Nä faktiskt bättre men vill inte krydda med ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback