Hard work work

Idag fick jag äntligen träffa min fina kåmpiz Emelie efter att hon har varit 10 månader i USA. Vi tjänade 500 kronor var för att vi delade ut medaljer till lammkött och girls på prisutdelningen, tiden flög iväg för det var faktiskt riktigt roligt! Det är få människor som jag skrattar så himla mycket med som jag gör med henne, kanske för att vi är lika lejda;-) Sen när vi var klara så väntade en gomiddag hos Antons pappa. Nu ligger vi och ser film och snart är det godnatt, Måndag och Kiruna imorgon.. Bara tänka positivit och att veckan förhoppningsvis går snabbt. Jag gillar inte att behöva vara i Kiruna under veckorna, längtar alldeles för mycket hem efter allt och alla, speciellt efter min finaste kille!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback