Fredag

Har haft en bra dag, fick sova ut ett tag innan jag for till sjukhuset för nya prover och sen mötte jag upp Matilda i stan för lunch och lite shopping:-) Fick med mig hem ett par nya ljusa jeans, finns fan inget värre än att pröva jeans så tackar gudarna för att jag hittade ett par så jag slipper göra om det på ett bra tag. Sen så har jag bjudit min kille på middag på challenge också gjorde jag en marsipanbakelse till efterrätt eftersom jag vet att han gillar det såhäääär mycket! Vi har även hunnit förbi Linda och Dennis, är lite småkär i deras hus så hänger där och låtsas att det är mitt, heh. Nu ska jag snart bege mig mot sängen, är lite halv död. Imorgon drar jag och Ante_skateboard till Luleå, vill egentligen bara på lagerhaus där jag har sett mina fina ljuslyktor. Kom till mamma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback