Då var det roliga över

Jag har tagit studenten, känns fortfarande sjukt att kunna säga det. Har varit spiknykter i både alanya och hela studentveckan pga min bark lever men jag har haft så jävla roligt och skålat med alkoholfria cider! Men nu finns världens bästa BF3A inte mer, åh vill inte ens tänka så. Min blogg har kommit lite efter men jag har inte haft tid, har haft min fina moster på besök och sen så har jag bara passat på att njuta och under veckan så har det alltid varit någonting inplanerat. 
 
Idag kastades jag ut i arbetslivet och har varit i Umeå och jobbat hela dagen och imorgon bär det av till Kiruna. Oj vad jag tänker "cash is king" nu annars hade jag aldrig farit dit. Men pengarna ska in och eftersom jag får komma hem Torsdagar och vara ledig varje helg så känns det ganska okej. Nu ska jag försöka komma  igen bättre med bloggen, kanske inte blir tio inlägg under veckorna eftersom jag lär jobba ganska mycket men jag ska försöka vara aktiv:-) Nu ska jag krypa ner bredvid världens finaste kille som jag kommer sakna så galet mycket när jag ska jobba borta, att man kan vara så kär! sorry för långt inlägg, hadeee:-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback