Tittar bak i arkivet

Började morgonen med en 40 minuters powerwalk till jobbet, kan lova er mina vänner att detta var inte planerat eller frivilligt eftersom morgonträning är det värsta som finns tycker jag. Men eftersom mina kollegor började 2 inatt så hade jag inget annat val. Sitter just nu och läser gamla inlägg på bloggen, och som jag får skratta. Vad var jag för bortskämd liten fjortis. Humor, det är humor mina vänner. Därför ska man inte ta bort gamla inlägg, för de kan göra även den tråkigaste dag rolig. Dock blir jag sugen att färga håret brunt eller någonting åt det håller när jag ser gamla bilder, ska färga håret när jag och Anton har varit i Side så vi får la se. Nu ska jag skriva in ett provresultat och sen städa lite, slänger in en bild på mig och finaste Anna:-)
 

Kommentarer
anna säger:

♥♥

2013-07-15 | 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback