Onsdag

Onsdag idag, imorgon åker vi hem och det är precis lika skönt varje gång jag får skriva det. Vad gör jag just nu? inte mycket alls, väntar på att ett prov ska bli klart också har jag varit och hämtat nå mackor som pappa hade beställt från ett jätte gulligt litet fik, han hade även beställt en räksallad som såg alldeles för mumsig ut som jag ska äta till middag ikväll. Ska även försöka ta mig ut och springa idag, det är svårt när man är så himla död i kroppen för det tar mycket energi att jobba 12 timmar faktiiiskt och igår låg jag i migrän hela kvällen. Men ikväll ska jag vara en fighter och löpa i dom där jävla backarna. Sen ska jag ringa Anton och berätta om hur bra det gick och då vill jag att du berömmer mig (så förbered redan nu vad du ska säga älskling, hihi). Det var väll allt jag hade att säga i detta intressanta inlägg, puss bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback