Idag är en bra dag.

Det här har varit den bästa dagen på länge, först och främst för att det är Fredag och helg. Men sen så gick jag och min pojke ner på stan och åt en god lunch innan vi for till Luleå och shoppade. Hade först inte tänkt köpa så mycket i klädväg eftersom jag inte behöver men var däremot ute efter en klocka. Men när vi just kommit fram till Luleå så ringde min läkare och hon hade de bästa nyheterna jag kunde få. Nu är mina levervärden äntligen normala och levern fungerar som den ska, så man kan säga att jag är frisk nu! Jag kommer kunna trappa ner medicinen ännu mer och har jag tur så kanske jag kommer sluta med den helt i slutet av sommaren. Det var som att världens klump försvann från magen och jag blev så himla glad. Att få kunna träna precis hur hårt jag vill och inte behöva välja vilket tillfälle under månaden jag ska få dricka någon cider känns jätte bra. För att vara 19 år och vara så begränsad är inte roligt alls. Självklart ska jag fortfarande vara försiktig och inte belasta levern i onödan. Så detta firade jag med lite shopping! Sorry för långt inlägg, ikväll åker vi till Tobbe där vi ska grilla och äta middag:-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Åååh vad glad jag blir för dig! Underbara nyheter, min vän!

Svar: Tack snälla snälla du!<3
Josefine Pettersson

2013-07-05 | 22:05:12
Bloggadress: http://amandael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback