Då sparkar vi igång veckan igen

Nu är ännu en sån där jätte bra helg slut, bajs. Igår var jag med min pojke hela dagen, vi var på barnkalas och blev bjudna på gofika och till middag åt vi på thai. Idag for jag och mamma ner till Umeå med några grusprover, hon behövde egentligen inte följa men jag tror hon tyckte synd om mig som skulle sitta så länge i bilen så vi kopplade in musiken och dunkade allt från Eminem till Aqua och det var faktiskt ganska roligt:-) Nu kom jag och pappa nyss upp till Kiruna, idag blev ingen riktig arbetsdag känns det som men jag är helt slut i huvudet efter att ha kört så mycket bil. Nu ska vi (läs jag) fixa oss nå middag och sen ska jag dö i sängen hade jag tänkt, finns ju inte sådär jätte mycket annat att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback