No one is worth you tears, but when you find someone who is he won’t make you cry.

Imorse var värsta morgonen på länge, längesen jag var så trött. Trodde min dag skulle suga, bara tråkiga lektioner och lång dag. Men när jag fick tillbaka mitt arbete som jag mailade in igår nyss och blev mycket mer än nöjd så blev min dag genast lite bättre:-) Har ett sånt flyt i skolan nu och jag ääääälsk he. Man får en helt annan motivation till att sätta till att plugga eller skriva ett arbete. Nu hade jag tänkt skala en apelsin eftersom jag tyckte att sova var waaay mycket viktigare än frukost. Dumt val så här i efterhand, men det är ju lätt att vara efterklok!
tyckte den här vovven var ganska söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback