Give your heart a break

Tackar Sofia H för den nya bloggdesignen, det är så himla mycket roligare att blogga nu när den är tillfixad. Så tack finis! Nu ska jag bli en bättre och förhoppningsvis roligare bloggerska. Har haft en jätte bra dag idag som har innehållt träning i gymmet och styrkemix, älskar när det går lätt att träna! Så dagen var hur bra som helst ändå fram tills jag fick smset där det stod att den fina hunden på bilden ovanför inte finns länge, fina fina Jessie som inte ens blev 11 månader. Det var henne som jag och Anton hade 2 veckor i somras, och sen har jag vaktat henne till och från. Jag har aldrig tidigare blivit så där "berörd" av en hund, men hon var alltid så glad och man blev glad när man träffade henne. Verkligen synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback