Söndag

Sorry att jag suger på att uppdatera för tillfället men det är för att internet hemma hos oss tillfälligt har dött. Så tänkte slänga iväg ett inlägg nu medan jag är hos Anton. I fredags var jag med Hanna, Tina och Elin. Vi såg fotboll och myste hemma hos mig. Och igår var jag på skotertävling på dagen, sen åt jag på Pentryt med Jocke, Matilda och Anton. Sen for jag till Elin med Felicia och förfestade och sen drog vi till Adam:-) Har haft en riktigt bra helg, och ännu bättre är att vi har lov. Nu måste jag skynda mig hem eftersom mami har dukat upp mat. Ber om ursäkt för ett kanske rörigt och stressigt inlägg, men när internet är tillbaka så blir hejn bättre! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback