Flytta.

På Fredag flyttar jag och Anton in i lägenheten, det kommer ta ett tag innan jag kan säga våran lägenhet men jag vet att jag kommer vara där precis lika mycket som han. Funderar ofta över hur mycket av mina saker jag ska ta med mig, men jag ska flytta in och känna efter allt eftersom. Idag ska jag rensa bland mina kläder så jag inte tar med mig massa onödiga plagg som jag inte använder. I veckan ska jag och köpa smågrejer så den blir så där mysig och fint, det är faktiskt tjejens jobb! Anton fixar det där stora och tråkiga;-) Jag tror verkligen att det här kommer bli hur bra som helst, att få bo med världens bästa pojkvän som samtidigt är min bästa vän. Kan inte bli så mycket bättre:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback