You'll be my vacation away from this place.

Hade en jätte lyckad kväll i Fredags, älskar när hela kvällen är bra och inte bara förfesten:-) På Lördagen mådde jag sådär men pallrade mig ändå upp ur sängen och mötte upp Hanna för en lunch på stan! Sen på kvällen var jag med Emelie och vi såg Insidious 2, och det var den vidrigaste filmen som jag någonsin har sett! Fyfan. Jag är inte en sån där som blir rädd i första taget när jag ser skräckisar, men den där slynfilmen var inte okej. Men jävligt bra ändå! Nu ska jag pallra mig iväg på bodypump eftersom jag slarvat ganska så mycket med träningen nu vid jul och mellandagarna och sen ikväll umgås jag med Jessica:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback