Sayin' how I always loved you, darlin' and I always will.

 
Idag följde jag med Hanna till Råberget, eller tror i alla fall det hette så, och gick med hon och hennes söta vovve. Härligt att få komma ut när det är ljust:-) Nu sitter jag hemma hos Mamma och Pappa och har bakat pepparkakor, det här är nog första året jag inte vräker i mig degen istället för att baka. Bra gjort av mig, fast kanske ska tacka min matlust som inte verkar vilja vara med mig för tillfället, vilken jäkla typ:P Nu ska jag bege mig mot stan en snabbis och handla en julklapp till på Fredag då vi ska ha lilla julafton med tjejerna hos Felice, då ska vi ha med oss ett paket för 50 kronor. Vet precis vad jag ska köpa:-) Det kommer bli mysigt! Ha en bra Onsdag peeps.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback