Sweet nothing

Har inte sovit på hela helgen, jag känner verkligen att jag håller på att bli galen. Ligger bara och gråter hela nätterna som ett litet barn för att jag är så övertrött. Men igår var vi iallafall på boda borg och på kvällen grillade vi och myste hos Matilda:-) Tjejerna vann kampen på boda borg! Woop woop. Sen imorse blev det lasarettet igen eftersom jag inte svarar på medicinen och sömntabletterna funkar inte, så nu fick jag ny och starkare:-) Förhoppningsvis får jag börja sova nu, men jag är less att vara positiv nu för det går ändå dåligt.
 
Lagade gofrukost till Anton imorse eftersom han är så himla snäll mot mig nu,han ligger vaken med mig på nätterna och skjutsar mig till sjukhuset fram och tillbaka ♥. Nu ska vi snart på middag hos Per och sen ska jag ringa till min mentor eftersom jag inte vet hur det blir med skolan i veckan...Lång text, sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback