Nu ska jag försöka komma tillbaka

Fyra dagar utan sömn och jag känner mig inte som en människa längre. Jag bara gråter som ett litet barn om nätterna eftersom kroppen kliar så mycket. Men idag kom Antons mamma och hämtade mig också for vi på akuten och den här gången tog läkarna tag i det! De har förut sagt att jag bara har torr hud men eftersom mina ögonvitor har blivit lite gula och jag har andra symptom, så de tror att det är en inflammation i levern. Så nu har jag fått lite medicin så jag ska få sova. Annars då, helgen har varit bra även fast jag har varit väldigt väldigt trött. I fredags åt jag, jocke, anton och matilda på allstar och i går var vi hos tobbe på grillmiddag:-) Längtar tills ikväll när jag ska få sova, kommer känna mig lite badass som ska ta sömntabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback