Lite badass och snor av Amanda

Lovar du att vara ärlig? säger it
Du heter: Josefine Helena Pettersson
En låt som du lyssnar på när du är ledsen? Då brukar jag lyssna på mina favoritlåtar "Just give me a reason" "Håll om mig" "One grain of sand" kan hålla på hur länge som helst, älskar låtar med fin text. Sån där text som kan få en glad om man är på rätt humör, men som man samtidigt kan bli så jävla ledsna av.
Beroende av:  Sömn, vänner, familj, träning, egentid
Vad behöver du mest just nu: En go jävla frukost

Vad gör du för att imponera på någon? Haha ingen aning, inte så att jag får för mig "ah jag ska jonglera med den här bollen då kommer han tycka jag är awesome"
Är du allergisk mot någonting?: Gluten, ska vara mot katter också men det bryr jag mig inte om eftersom de är så jävla läskiga.
Nästa mål i ditt liv: Kör lite carpe diem, fångar dagen som den kommer. Nä inte alls, men har inga planerade mål. Komma in på vad jag vill och plugga klart
Hur svarar du i telefon? Olika, oftast "Holaa" eller "Hallå"
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jaa men jag hör av mg sen då Hejdå, jaa Hejdå, ja jag ska Hejdå" Vissa fattar inte vad Hejdå betyder.

 

Antal timmar sömn inatt: 10 tyyyp
När mår du bra: När jag får vara med dom jag tycker om, när jag får baka, när jag har tränat stenhårt, när jag får tillbaka ett arbete med bra betyg, när jag är ledig, när jag gör ingenting och inte behöver göra någonting.
Är du smart: Jag är mer åt det smarta hållet än det tröga
Vad saknar du: När man var liten och när man fick följa på ICA och köpa godis för 25 kronor för att sedan ha filmmys med familjen, det var lycka. Även fjortistiden lite, hur sjukt det än låter. Men att man fortfarande var liten men samtidigt fick man börja göra saker. Att de killar man smsade var de största problemen. Hur ska jag göra? Alltså han svarar inte? Nämen inte vill jag vara med han? åh så jävla kul
Är du blyg? Det beror på vem jag är med, oftast är jag inte blyg.


Sysslar du med någon idrott: Yes fotboll
Vad gör du i morgon: Ska kanske på skolan om min fot gör mindre ont, annars ska jag plugga
Vad är det värsta du vet? Jobbiga tjejer, lögner, skitsnack, när man får en seg köttbit i munnen också vågar man inte spotta ut den. osvosv.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? No idea. 

Vad längtar du till? Tills min fot är bra, till alanya, till studenten
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har väldigt bra vänner, sen har man ju självklart dom man är närmare och öppnar sig mycket mer för.
En speciell dag du minns: Nu blev det blankt.
Har du strumpor på dig nu: Inte det
Vad ska du göra ikväll: Ska hem till mami och papi

Är det okej att gråta: Ja absolut!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag köper kläder för att dom är snygga, jag skiter ifall de är märkeskläder eller inte
Vad gör du när går du upp ur sängen en helgmorgon: Sover uuuut, äter go frukost, stressar inte
Är du bra på att laga mat: Yes I am
Vilken är din favoritglass: Åh glass<3 gillar allt, men typ polka, krossad choklad

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn, morötter och dipp, godis. 
Något du har lätt för: säkert mycket, men inget jag kommr på nu
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det, fast mer kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna, eller lite blå/gröna
Vad gör du på helgerna: Hänger med vänner, med killen, festar, tränar, chillar, njuter
Vad får dig att le? När folk försöker vara smarta/roliga eller nå också misslyckas de totalt, haha kuul. När man får komplimanger, när folk lyckas vara roliga, mycket får mig att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback