Black and white

Fyfan vad jag var trött imorse, skulle ge vad som helst för att ha lov en vecka tlll. Skulle sälja min kropp, nä ba skoja. Men jag pallrade mig upp och drog till skolan, dagen var lika ovärd som alla andra Måndagar. Varför klagar jag ens på att vi har korta skoldagar? störd. Nu ska jag skriva klart nå arbeten så jag får det ur världen och sen ska jag städa lite. Städfreak som jag är. Alltså 48 dagar kvar till Alanya på tal om någonting helt annat, så jävla sjuukt! Skulle ju kunna skriva "så underbart att komma hem brun till studenten" synd bara att jag endast blir röd som en jävla kräfta och inte brun alls tycker jag, så jag skippar den raden va. Så. jävla. underbart. med. studenten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback