Bio

Idag var en obehaglig morgon, mådde väldigt illa och sen så spydde jag. Tog mig på något vänster iväg till skolan, kommer inte ihåg att jag körde dit. Tog mig in på lektionen men for lika snabbt hem eftersom både jag och läraren såg att jag inte skulle klara av det. Det blev snabbt in på akuten idag, det visade sig att jag nästan hade tagit en överdos eftersom min lever inte orkade ta hand om sömnmedicinen jag har fått. Väldigt läskigt allt ihop, jag kommer inte ihåg någonting nästan. Nu har vi ätit gomiddag hos Per även fast min matlust inte var på topp och nu inväntar jag min fina Jessica:-) Det blir bio och mys för oss ikväll, hoppas ni också får det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback