Jag vet att du ser bra ut, men tittar nära ser att inget annat har du.

Dricker varm choklad, planerar lite inför helgen som kan bli mycket bra, lyssnar på fina fina Kent, pluggar lite till och från, läser bloggar, skickar sms med underbara vänner. Ganska fin måndagskväll även fast jag är stressad över allt i skolan. Men ibland måste man faktiskt stanna upp och andas, trots alla måsten och allt som stressar en. Nu har mamma tänt ljus i hela vardagsrummet så jag tänker snart förflytta mig till soffan och mysa framför ett tv-program med henne. Sen ska jag kämpa mig igenom ett cykelpass på 2.5 mil och sen får jag avsluta kvällen på bästa sätt, bredvid min pojkvän som jag är så fruktansvärt kär i. Jag har sån tur som har honom.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback